Wat is 'pansexual'?

Een amerikaanse facebookfriend waarmee ik wel eens praat zei dat hij dat was.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben nieuwsgierig.

Het beste antwoord

Dan boeit het je niet of diegene man of vrouw, transsexueel, welk ras, huidkleur en gwn totaal niet hoe hij/zij eruit ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Varkens hebben een hartslag...... Valt dat er ook onder...

Andere antwoorden (6)

bisexueel geloof ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Panseksualiteit betekent dat de persoon zich aangetrokken kan voelen tot zowel mannen als vrouwen. Daarbij maakt het niet uit of het een man is die door het leven gaat als vrouw, of andersom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik op Google vind is dat een "pansexueel" op alles valt wat zowel mannelijk als vrouwelijk is en daar sex mee wil maar geen relatie ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plat gezegd, n**ken met alles wat menslijk is en 1 (of meer ) gaten in zitten en verder geen gedoe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pansexueel wil het doen met alles dat eer hartslag heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt alsof een panseksueel zich ook aangetrokken voelt tot dieren.
In het Grieks betekent 'pan' alles. Mensen die panseksueel zijn vallen op het innerlijk, het geslacht maakt hierbij niet uit.
4 dagen geleden