Waar kan je het beste condooms bewaren?

Ik bedoel als je ze meeneemt? Ik hoorde laatst namelijk dat het bewaren van condooms in je portomonee niet goed voor ze is ivm scheuringsgevaar, waar kan je ze het beste stoppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (11)

Binnenzak van je jas als je die hebt. Want die zak gebruik je het minst. Dus heb je ook de kleinste kans dat er iets mis gaat.

Behalve als je deze zak voor allerlei andere zaken gebruikt, dan natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En kijk uit voor extreme temperaturen.
Latex is een natuurproduct.
Grote hitte maakt het er niet beter op.
Dus in de auto altijd in een apart vakje en niet in de zon.
En zo zijn er nog wel een paar voorbeelden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lekker in je portemonnee stoppen die heb je altijd bij je (lijkt mij)
En als je zulke lange periodes hebt dat je ze niet nodig hebt gewoon als je ziet dat de verpakking begint begint te slijten een nieuwe erin stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovendien levert het erg ranzig kleingeld op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@jaspertje; zoals ik al zei als ze zolang in je portomonee zitten dat dat gebeurt zul je ze af en toe moeten vervangen.
Een paar weken is geen enkel bezwaar lijkt mij al je maar op let dat de verpakking niet stuk is of ernstig versleten.
Als vrouw kun je ze het beste in je handtasje doen. Als man in de binnenzak van je jas. Als je geen jas hebt dan eventueel in je broekzak. Maar zorg dat dat hij niet teveel dubbel komt te zitten. er is altijd wel een plekje te verzinnen. Zolang hij maar niet kan beschadigen.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ergens in een klein vakje in je tas... Er mee rond lopen heeft weinig nut... Zó onverwacht heb je meestal toch geen sex. Bij mij liggen ze btw gewoon in m'n nachtkastje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een handtas. In een kluis of een plek waar alleen jij kan komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in je portemonnee kan prima, maar als je die in je achterzak hebt is er scheuringsgevaar. In dat geval moet je hem ook wel een behoorlijke poos bij je dragen, ik neem aan dat als je er altijd een bij je hebt, dat je hem dan ook met enige regelmaat nodig hebt;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De portemonnee is géén goed idee!
Behalve dat het warmer wordt als je die op je lichaam draagt, kan de folie of het condoom zelf beschadigen door de druk van bv. muntgeld. De folie en het condoom zijn immers erg dun.
Okee, het is niet zo dat het condoom met zekerheid beschadigt als je 'm in de portemonnee bewaart, maar het is zeker niet de beste plek.
Durex heeft sinds vorig jaar speciale blikjes waar je veilig 3 condooms in bewaart (Love Box), maar dat lijkt me vooral handig als je een handtas hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in je hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je piemel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je hem dan in je broekzak zou willen stoppen kan je hem in het 'munten' zakje stoppen dat hele kleine zakje in je (rechter)broekzak, volgensmij past dat precies.