verandert de penis van de man naarmate hij ouder word ?

word hij groter, kleiner, Dikker, gebeurt er iets met de eikel, ballen, gaat hij meer of minder sperma produceren?

Of veranderd er hellemaal niets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schaamhaar wordt grijs....denk ik .
Ik ben nog niet zo oud.. :p
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die van mij word steeds dikker

Het beste antwoord

Het is geen geheim dat de prestaties van een penis minder worden met de leeftijd. Minder testosteron ligt hierbij aan de basis: het duurt langer om hem op te winden, langer voor hij helemaal in erectie staat, langer om een orgasme te bereiken en langer om opnieuw opgewonden te worden.

Ook nemen het spermavolume en de spermakwaliteit af en hoe ouder, hoe meer kans op impotentie. Tussen 40 en 70 vallen de potente mannen terug van 60% naar 30%. Tegelijk wordt ook de urinefunctie aangetast. De urinestroom wordt zwakker met de tijd, door slappe blaasspieren en een vergrote prostaat.

Dat is niet alles: ook de penis zelf ondergaat een hele verandering tijdens de levenscyclus. En dan bedoelen we niet de meegroei tijdens het groeiproces, maar wel de veranderingen vanaf het seksuele hoogtepunt door de middelbare leeftijd tot op hoge leeftijd. De veranderingen bevatten zowel uitzicht, grootte, kromming en gevoeligheid.

Meer informatie op onderstaande bron.

HdW
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord :D

Andere antwoorden (4)

Je haar wordt grijs en je zak zak wat uit meer gebeurt er niet. Alles blijft gewoon normaal werken hoor

Toegevoegd na 24 seconden:
zak zak= zak zakt
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow haha hang ballen :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangjeugd...
ronron1212
12 jaar geleden
hangouderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh ja whahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat ik nog mee mag maken. Niet zo zeer om die ballen, maar wel om zo lang mogelijk te kunnen genieten van mijn gezin en het leven.
:)
Naarmate je ouder wordt word je vaak wat dikker. Dan lijkt de penis wat kleiner door het omliggende vet. In erecte toestand scheelt het niets, maar slap lijkt ie kleiner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien ik in de zorg werk zie ik wel eens 'oude penissen' voorbij komen en mij valt het volgende op:

Ja, het verandert: ze zijn kleiner en vaak ook wat donkerder van kleur, soms zelf blauwig. Het schaamhaar wordt lichter, maar niet altijd echt grijs. Het haar wordt ook minder rondom de penis.
Ik ben er nooit een in erecte toestand tegengekomen (gelukkig!), dus of dat anders is weet ik niet.
Ik heb ook het idee dat de balzak vaak wat vergroot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hik wordt Kleine
een jaar geleden