vaak je partner...
die kan daar t beste voor zorgen ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezonde en relaxte levenstijl, geen dwang om het maar te MOETEN doen. Veel romantiek. Een lekker voorspel enz. enz.
Dit is mijn mening en bij mij helpt het :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je eigen lichaam kennen

Vertrouwd zijn/worden met je partner

Tijd hebben voor elkaar

Niet bang hoeven zijn om zwanger te worden

Goede harmonie/relatie in balans

Ervaring

Kunnen genieten van elkaar/het leuk vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Viagra......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat is puur een lichamelijke reactie, en alleen bij de man. Het geeft geen extra zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Viagra is GEEN afrodisiacum, maar uitsluitend een lichamelijk middel ter ondersteuning van de erectie, die anders niet meer zo goed functioneert ondanks de aanwezige zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Viagra zorgt niet voor meer zin. Als jij geen zin in hebt en sex, dan kan je 10 pillen nemen, maar de zin blijft weg. Misschien dat je, doordat je penis stijf wordt door de pillen, zin in sex krijgt. Maar de pillen zelf zorgen daar niet voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel dus, door het zien van je erectie, daardoor zou je zin kunnen krijgen. Maar neem nooit 10 pillen, veel te gevaarlijk, en pijnlijk, lijkt mij!
Chocolade helpt ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Porno kijken
Jezelf opvrijen
Insinuerende smsjes sturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je all teveel sex heb gehad ik zou ff 2 weeken w8ten
en dan kijken hoe het dan gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel heeft te maken met hormonen. Jij bent op een leeftijd dat die hormonen nogal op hol kunnen slaan, en dat kan zorgen voor een behoorlijke sexdrive. Natuurlijk wil dat nog niet zeggen dat het een goed idee is om ook seks te hébben, je bent nog erg jong. Geilheid zegt op zichzelf nog niets over de vraag of je aan seks toe bent.

Ook als je ouder bent, blijven hormonen een grote invloed houden. Er zijn bijvoorbeeld veel vrouwen die rond hun eisprong meer zin in seks hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ha, je hebt meteen een min. Je krijgt van mij een plus hoor!!
Het zonlicht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je verliefd bent, dan krijg je ook ineens meer zin in sex. Ik heb het zelf gehad, je lichaam gaat meteen veranderen. Ik was bijv. al jaren niet ongesteld geweest en plotseling ging ik weer menstrueren. De hormonen "slaan op hol" en "willen" dat je sex gaat hebben, om het zo maar te zeggen. Ik heb sinds kort dat ik meer zin heb in sex. Ik denk zelf dat het komt, omdat ik geen kinderen heb, ik wordt ouder en nu heeft mijn lichaam zo iets van, kom op, sexen, het kan nu nog, opschieten....
De pil kan er soms voor zorgen dat je minder zin in sex krijgt, of soms meer. Vooral de pil die tegen puistjes wordt gegeven, kan er invloed ophebben dat je meer zin in sex hebt (diana pil (?)Het heeft allemaal met je hormonen te maken.

Het belangrijkste vrouwelijke hormoon is oestrogeen. Het speelt een belangrijke rol in de cyclus en in je sexleven, en heeft invloed op je lichamelijke en psychische gesteldheid.

Vond nog een site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kun je eigenlijk jaren niet meer ongesteld zijn geweest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook gehad, na pil gebruik, ik stopte, omdat ik het niet meer mocht gebruiken ivm long embolie. Ben jaren niet ongesteld geweest, hoefde me geen zorgen te maken volgens huisarts. Op een gegeven moment begon het weer. (baalde ik van hoor, was wel lekker zo!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doordat ik jaren de pil had gebruikt en daar mee stopte. Ik had geen vriendje of andere reden om door te gaan met de pil. Dan kan het lang duren voor het weer begint. Volgens mijn huisarts niets om je zorgen over te maken. En hij had gelijk, het is weer begonnen hoor. Helaas -)
Vlees en eieren eten. Niet persé tegelijk hoor, gewoon en/of.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tijdje geheelonthouding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van sex krijg je zin in sex.

Als je regelmatig vaak sex hebt krijg je vanzelf meer zin in sex.
Natuurlijk moet die sex goed, vrijwillig en bevredigend zijn. Maar heb je de juiste partner(s) en je hebt vaak sex dan krijg je steeds meer zin.
Als je door omstandigheden een tijdje minder sex hebt dan heb je ook minder zin, heel belangrijk is dan die drempel weer over te gaan om weer meer sex te hebben en daardoor dan weer meer zin te krijgen etc. etc.