kun je de pil ook zonder water in slikken?

ik gebruik de pil nog maar net en vroeg me af of je zonder water ook de pil kunt slikken of dat het perse met water moet

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zonder water maar met water is het beter voor de maag

Ik had de pil altijd onder m'n kussen liggen, dus ik heb hem altijd zonder water geslikt - was geen enkel probleem : 't is maar zo'n hummeltje....

Ik denk dat je hem wel kan inslikken zonder water, je speeksel vocht dat de pil dan ook helpt door je keel te komen.

Ja hoor gaat prima! Hij is zo klein, en nog glad ook. Ik zorg wel altijd even dat ik al een keertje eerder heb geslikt anders heb ik zo'n droge keel en kan ie blijven hangen (ik neem m altijd sochtends als ik wakker wordt)

Ja dat is prima. Wat je het fijnst vind!

ik slik hem altijd ook zo door!! ik doe het savonds omdat ik te verrot ben om naar de badkamer te lopen:P

ja hoor... Ik slik hem al 5 jaar zonder water. Heel af en toe blijft ie in mijn keel hangen... ik denk niet dat dat erg is, maar voor de zekerheid drink ik dan toch even wat water. Zodat ie doorspoelt. Maar 9 van de 10 keer is wat speeksel voldoende :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100