waarom hebben sommige jongens seks, met een meisje en hoor je vervolgens noooit meer wat van hen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Omdat ze toen alleen seks wilden en meer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan meerdere redenen hebben:

- of de jongen was alleen uit op seks
- of de jongen verliest na de "verovering" zijn interesse
- of hij heeft er spijt van
- of het was teleurstellend

en er zijn vast nog wel meer redenen te verzinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het ze gaat om de seks, en niet om het meisje....
Als dat meisje niet had meegedaan, waren ze verder gaan zoeken naar een meisje dat hen wél geeft waar ze op uit zijn.

Dus neem de tijd, voordat je in bed stapt met een jongen.
Laat seks een beetje iets bijzonders blijven, dat je alleen doet, als je allebei staat te shaken in je tuig, en al allerlei andere leuke dingen met elkaar gedaan hebt, vóór je 'het' ook gaat doen.
Want wat heb je eraan, als je op je 20ste met 25 jongens seks hebt gehad, maar nog nooit de liefde hebt bedreven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie het maar als een berg: als de ene kant stijl is, is de andere kant dat meestal ook.

Ik zal het toelichten:

Als de kennismaking geleidelijk verloopt en sex iets is dat pas na verloop van tijd plaatsvindt is de kans dat de relatie daarna (minimaal) nog even doorloopt groot

is het een flits actie: hup kennis gemaakt, gezoend en gelijk sex is het daarna soms ook net zo snel weer klaar.

Het is wel leuk voor meisjes om "modern en makkelijk" te zijn maar dan moet je als meisje ook makkelijk zijn over het verloop van relaties.

Als je prijsstelt op meer diepgang speel dan toch maar ouderwets "hard to get" dan vallen alle jongens die op één nachtje snelle sex hopen vlot af.
13 jaar geleden
De jongen had gewoon behoefte aan seks. Hij kiest iemand uit en doet het er mee. De volgende keer als die behoefte heeft aan seks kiest die een ander uit. Ze willen geen vrienden worden of een koppel vormen. Ze willen meestal gewoon seks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou sommige jongens zijn gewoon varkens letterlijk gezegd