Ja, bovendien is het maagdenvlies geen vlies. Zoek maar eens op GV.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er bestaan nog heel wat hardnekkige misverstanden over het zogenaamde maagden"vlies". Alsof het soort verzegeling zou zijn. Als dat eenmaal verbroken is mag je het artikel niet meer retourneren.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja want dat vlies is heel erg dun en kan dus makkelijk breken..

Toegevoegd na 11 uur:
lmao ik laat me antwoord staan dus min het allemaal :D
of plussen mag ook xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet waar, lees de bron bij het antwoord van Stippel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol een wrong antwoord xD maar 10 minnen :O
geen 1 + :(
niet eerlijk xD
hahaha Lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@simple(plan)fan Denk je van MSN af te zijn zie je het hier.. er worden hier geen emoticons getoont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het vlies ook niet dun is. Het maagden vlies kan erg verschillen en zal bij de een dik zijn en bij de ander dunner.
De min is dus niet voor het gebruik van het woord vlies, maar voor het aangeven van een dikte en het niét uitleggen dat het geen vlies is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dudes who cares....mijn bio teacher said the same ^^
Ja, dat kan. Het kan ook zijn dat je maagdenvlies zo soepel is, dat het helemaal niet gaat bloeden bij de eerste keer seks, want eigenlijk is het helemaal geen vlies maar een randje weefsel langs de rand van de vagina. Lees onderstaande bron er maar eens op na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste is de naam Maagdenvlies een beetje raar, want het is geen vlies, maar een randje weefsel rond de ingang van de vagina.
Daardoor kan het ook niet breken , het kan wel opgerekt worden, of wat inscheuren door geslachtsgemeenschap, maar ook door een tampon

De dikte van het maagdenvlies kan nogal verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet echt een vlies. Maar als ie er is kan die makkelijk breken bijv: bij een sport als karate.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paardrijden kan tog ook?
want dat doe k al 7 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paardrijden ook ja