Beste creme/pil tegen een vroegtijdigzaadlozing ? tips ?

Toegevoegd na 25 minuten:
emla creme ?
viagra?
kamagr?
gel?
Priligy pil?

Welke helpt het beste, dat je geen snelle zaadlozin krijgt.
Iemand ervaring ermee

tipsss
help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Antwoorden (7)

Helaas bestaat daar geen pil of creme voor.
Dit is een kwestie van oefenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat werkt op de lange termijn inderdaad het beste. Geen chemische troep, maar zelf er van af leren komen.
Emla crème is een zalf voor het lokaal verdoven van je huid. Dit middel bevat twee werkzame stoffen genaamd lidocaïne en prilocaïne. Officieel wordt Emla gemaakt als plaatselijke verdoving bij injecties, vaccinaties en oppervlakkige chirurgische ingrepen op onbeschadigde huid en bij de geslachtsorganen.

In de praktijk wordt dit middel door veel mannen gebruikt die regelmatig te snel klaarkomen (premature of voortijdige ejaculatie), omdat hun eikel te gevoelig is tijdens seks; met name tijdens de penetratie. Emla Crème is een medicijn dat tijdelijk je eikel licht verdoofd, waardoor deze minder gevoelig wordt en jij langer door kunt gaan met seks zonder klaar te komen.
13 jaar geleden
Cocaine verdooft ook. Maar emla is wat meer politiek correct ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je eikel dan. Niet snuiven.
Speciale condooms van durex hebben de creme erin... Die werken ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn crèmes en pillen die je kunt proberen maar het beste is jezelf erin trainen.

Je kunt dat op verschillende manieren doen welke bij jou past kan alleen jij bepalen.
Het is ook verschillend of je veel verschillende partners hebt of steeds dezelfde als dat zo is kan zij (of hij) er een beetje rekening mee houden.

Je kunt er ook geen probleem van maken de tweede en de daarop volgende keren duurt toch langer dus ga daar voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat helpt is jezelf onder controle te kunnen houden.Als jij aan je snelle zaadlozing denkt,zal deze ook snel komen.Het zit allemaal in je hersentjes.Je moet je er niet zo druk over maken en gewoon genieten,ookal is het maar kort.Maar al heb je een snelle zaadlozing...dit wil toch niet zeggen dat je daarna niet meer van elkaar of van sex kan genieten,of houdt de sex op na je zaadlozing?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat niet echt wat zou gaan helpen.Ik denk dat je er gewoon aanleg voor heb om vroegtijdig klaar te komen.Ik heb het namelijk ook.!Heb van alles al geprobeerd niks helpt.Ze zeggen wel eens denk ergens anders aan.!!Voetballen ofzo..!!! haha