mijn vriend's piemel wordt weer slap zodra we een condoom eromheen willen doen, terwijl die daarvoor stijf is, hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
34.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk ook eens hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/vriend-bijna-jaar-relatie-lukt.148238
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer hem al bij het voorspeld aan te brengen, onstaat er geen pauze moment, kun je blijven genieten

Antwoorden (8)

Hij knapt er wellicht even van af omdat er ee soort "nu moet die om" moment ontstaat...

Doe dus iets aan de situatie, zo leg je het condoom dus alvast klaar zodat je het direct kan pakken en breng je het spelenderwijs aan, spontaan, ... aan.

Probeer er dus voor te zorgen dat er geen "nu moet die om" moment ontstaat want daar knapt die wellicht van af en dus wordt die slap...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon stress van je vriend, waarop opwindingsniveau daalt. Masters en Johnson hebben honderden tests ivm sexualiteit gedaan; effe googlen en je krijgt allerlei.
laat je vriend alleen -zonder gezelschap- oefenen (condoom erom doen). dan komt het wel goed lijkt me.
veel plezier nog vooral :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je weet dat zo'n ding deels de plezier gaat verpesten.. heb ik ook last van, ik zou hem ook niet omhoog kunnen houden met zo'n ding om terwijl zonder condoom juist moeite heb om hem om laag te krijgen..(na seks)

Die extra dunne condooms zijn geen optie, die scheuren gewoon.

Zoals bovenstaand, laat hem testen, test jezelf op soa's en begin met de pil o.i.d. jij zou ook stikken met een ballon om je hoofd.

succes.

Toegevoegd na 7 minuten:
zoals bovenstond, hij zal wel verwijderd? zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'magic of the mind'

'als ie nu maar niet sla......' 'sh#t, dus toch weer...'
prutsen met zo'n condoom is niet prettig zo vlak voor het 'moment suprême' en als je dan ook nog weet dat je geslachtsdeel je even in de steek kan laten is dit 'gedoe' en deze gedachte al helemaaaal niet bevorderlijk bij voor hetgeen wat je je voorstelt.

pin je dus niet vast op het moment waarop het 'moet' gebeuren, maar maak het samen gezellig en doe nog een poging.
het gehaaste gedoe puur op prestatie gericht werkt niet in dit geval.
maak er een (voor)spel van, de aanhouder wint al zou het op een ander moment kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is waarschijnlijk niet de condoom die hem doet verslappen maar het "gedoe" er om heen.

Je zult moeten proberen om de spanning erin te houden dat kan op verschillende manieren zorg dat de condoom uitgepakt klaar ligt en je er handig in wordt om de condoom om te doen zodat dat in een vloeiende handeling gebeurt en dat je er niet 5 minuten mee bezig bent.
Zorg voor goed passende condooms (one size fits all is een fabel) ze zijn in verschillende maten verkrijgbaar een te kleine condoom is funest voor een erectie.
Doe hem om in "het spel" zodat het geen onderbreking wordt en probeer er niet teveel aandacht aan te besteden.
Je kunt ook leren het condoom met je mond om te doen als je dat even oefent gaat het zelfs zonder dat hij het merkt en zal hij niet verslappen.
En als jullie langer samen zijn en er is een vertrouwensband zouden jullie ervoor kunnen kiezen na een soa test en jij gebruikt andere anticonceptie om het zonder te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak hem geil ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn ( ik zeg niet dat het zo is )
Maar het kan zijn dat hij homo is en op een of andere manoer erectoe krijgt bv door met zijn penis op de deur te kloppen en als hij dan een vrouw bekijkt voelt hi zich dan nimmer opgewonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi gebracht maar toch gefaald. -
Vaak heeft het te maken met het moment van bewust er mee bezig zijn, zo van oh ja en nu gaan we dit doen en daarna..... Verder werkt de onderbreking van de opwinding ook soms negatief uit. Wat je kunt doen voordat je begint, leg je het condoom al klaar uit de verpakking...op het moment dat jullie zover zijn....ga jij met de hand verder als hij het condoom pakt...daarna doet jij of hij het condoom om en ga je verder ofdat er niet is gebeurd. Zo kan je proberen de opwinding vast te houden!! succes