Als mijn voorhuid niet helemaal, of tenminste niet soepel over de eikel gaat. Is dan een besnijding wel een vereisten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (10)

Met een kleine ingreep kan de voorhuid losser gemaakt worden zonder deze helemaal te verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij nat is, lukt het dan ook niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, soms is het ook mogelijk het zogenaamde toompje (waarmee de voorhuid vast zit) losser te maken of te verplaatsen. Dat is minder ingrijpend, herstel duurt toch nog een dag of 10 (althans in mijn geval)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan speciale oefeningen om het toompje en de voorhuid op te rekken;

http://www.voorhuid.info/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan, succes ermee!
Hoe oud ben je? Meestal kan hij pas op ongeveer tienjarige leeftijd volledig worden teruggetrokken. Bij sommige jongens lukt dit pas op hun zestiende. Met oefeningen (zie bron) kun je de voorhuid, tot op zekere hoogte, oprekken. Als oprekken geen resultaat geeft en je last ondervindt van de te nauwe voorhuid ga dan naar je huisarts voor advies. Een besnijdenis kan dan uitkomst bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zestien...op voorhuid.info heb ik denk ik gevonden wat het is: fimosis. Eerst maar nog meer (met een net woord) mastruberen en de oefeningen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me een prima idee!
Moet je meer afrukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
ik heb het ook gehad maar na een tijdje rekt i wel op.
naja, je moet hem er wel vaak om en af doen (klinkt fout, maar helpt wel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fimosis

Het zou net zo goed fimosis kunnen zijn. Is te behandelen met een klein ingreep. Ga er mee naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik nu jong zou zijn, dan zou ik mij wel laten besnijden, want dat gezeur met een weerbarstige voorhuid gaat je de keel uithangen. Bovendien gaat het zaakje wat ruiken. Ik zelf trek onder de douche de voor=huis altijd met een bezeepte hand zo ver mogelijk terug, en als je maar genoeg klaarkomt (met terug getrokken voorhuid, masturberen met terugtrekking van de voorhuid) dan is het vrij snel goed soepel. B.T.W welkom bij de groep van strakke voorhuidjes, waarvan misschien wel 60 % van de Nederlandse jongeren lid is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha "lid is" leuke woordspeling
Gast, besnijden veel mannen betalen er voor en jij kan het nu verzekerd krijgen, ik heb het ook en ben er super blij mee