ze kunnen nu van een man een vrouw maken, en van een vrouw een man.. maar zou het is de toekomst ook kunnen dat ze een man vruchtbaar maken?

rare vraag, weet ik....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie Vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat hij zei ^^

Het beste antwoord

In de medische wetenschap.. Niets is uitgesloten. Als je ziet wat we nu kunnen in vergelijking met 50 jaar geleden moet je wel accepteren dat er nog vele grot stappen kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

misschien kunnen ze tegen die tijd wel een soort van baarmoeder maken die een man kan dragen.
zeg nooit nooit.
de toekomst staat vol verassingen, niet dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de toekomst is dat wel mogelijk want dan kunnen ze een baarmoeder inbrengen,een kunstmatige misschien wel.
Dan bestaat er dus een * vran" (VRouw-mAN).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg nooit nooit, maar eenvoudig is dat zeker niet. Er komt toch wel wat meer bij kijken, dan alleen maar een piemeltje maken. Een ( omgebouwde) vrouw beschikt niet over een prostaat, om maar iets te noemen. En dat is toch ook een essentieel mannelijk onderdeel. Zo ontbreken ook de zaadleiders en nog meer delen bij een (ex) vrouw.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere kijk op de vraag :) Ik had even iets van... dat is de vraag toch niet?... Toch een plusje van mij :)
ik denk dat het niet kan.
de benodigde organen kan je misschien wel transplanteren, maar de hormoonhuishouding van mannen en vrouwen is toch echt heel verschillend, en dat lijkt me een sta-in-de-weg.
13 jaar geleden
In de toekomst kweken ze gewoonweg organen. Dus wie weet gaat dit ook mogelijk worden. Het zal zijn tijd nog wel even duren, maar uitsluiten doe ik het niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mijn weten ben ik vruchtbaar en ik ben een man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:p
Volgens mij moet dat volledig kunnen. Het enige dat nodig is zijn de vrouwelijke voortplantingsorganen. De hormonen kunnen worden ingespoten. En een mannelijke buik kan evengoed uitzetten (denk: bierbuik) als een vrouwelijke. Misschien zal het wel voorlopig verplicht een keizersnede worden, maar volgens mij zullen ze dat in de toekomst ook nog wel kunnen verhelpen.

Doet me denken aan dat koppel.
Zij heeft zich gedeeltelijk laten ombouwen tot man
Hij heeft zich gedeeltelijk laten ombouwen tot vrouw.
Ze leren elkaar kennen en beginnen een relatie.
Hij wordt zwanger... Was toch een mooi zicht, een man met een zwangere buik :) Vertederend verhaal!