Kan dit wel met de penis?

Ik zag eens op NGC dat een man naar Afrika ging en bij een stam ging verblijven. Daar liet hij zich inwijden en ging hij allerlei testen doen, zoals een aap vangen etc. Maar als laatste hadden ze een gewoonte dat ze bij de geboorte de penis naar binnenduwden, zodat die geen last zou geven tijdens het jagen. Dat wouden ze dus bij die man doen, maar die man viel bijna flauw op dat punt. Mijn vraag is dus:

Is het gezond om een penis te hebben die helemaal naar binnen is gedrukt zodat het zeg maar plat is en dan een klein eikeltje waar je net mee kan plassen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Net als besnijdenis van vrouwen. Dit is een manier om mensen hun sexuele mogelijkheden te ontnemen.
Of het is een broodje aap verhaal.
Ik denk bovendien dat het niet kan bij een volgroeide man, bij een baby kan ik mij het nog voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit lijkt mij ongezond en onnatuurlijk

Hoe moet het bij de zelfbevrediging en seks?