wat is de beste manier om aan een 1 night stand te krijgen?

Toegevoegd na 1 minuut:
oeps verkeerde zinsopbouw, te komen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

je leuk kleden ...lekker douchen... deo op.. en op stap gaan, eenmaal daar op zoek gaan naar diegene die ook op zoek is naar een 1 night stand...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

- Amsterdam rosse buurt
- Leuk figuur zijn en in een leuke [studenten] bar een leuke avond hebben met iemand
- Via een datingsite mensen leren kennen die daar ook naar op zoek zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou hier kunnen kijken: http://contacten.tweedehands.net/vrouw-zoekt-man/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plaats een advertentie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flirt als een gek, en doorbreek regelmatig de persoonlijke zone : even de arm /hand aanraken in je betoog, knietje vrijen, een beetje aanleunen tegen een schouder, zorg voor langdurig oogcontact, 'spiegel' de lichaamshoudingen en lichaamsbewegingen, pluk pluisjes van de kleding, strijk het haar uit het gezicht, en laat doorschemeren, dat jij wel in bent voor een beschuitje.
(bijv door te vragen hoe de ander het liefste het ontbijt-eitje heeft in de morgen, of dat je koffie of thee moet zetten)

Vooral niet te subtiel zijn, en jezelf behoorlijk in de aanbieding gooien.

(Bereid je je wél als verstandig mens voor, als je begrijpt wat ik bedoel??? En een opklapbare tandenborstel is handig om van tevoren mee te nemen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een vrouw zou ik zeggen: je leuk kleden naar een disco of andere grote uitgaansgelegenheid gaan en eerlijk rondvertellen dat je graag met iemand meegaat voor 1x.
Ben je binnen 15 minuten onder de pannen.
Formule werkt voor mannen vast niet
13 jaar geleden
Beste manier is om naar clubs/ cafés te gaan waar het gewoon is waar mensen veel one night stands hebben....
Denk aan disco's, bepaalde cafés, fuiven , enz...

Als je daar uitgaat zal het makkelijker worden om mensen te zoeken die ook uit zijn op een one night stand...

Let wel op dat beide geslachten vrouw en man zeer erg op het uiterlijk letten tijdens een one night stand dus zorg voor de juiste goede kledij, en een goed uiterlijk bv goed kapsel enz...
Mischien klinkt het oppervlakkig maar het is meestal wel dat mensen die dit zoeken naar het uiterlijk kijken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Flirten in het openbaar: dus grapjes maken, plagen vande ander, knipogen, aanraken
-internetdatingsites afgaan (maar dat kost wel meer tijd)
-een bedrag in een bordeel, of bij iemand achter de ramen betalen...