Wat bedoelen ze met de quote: Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht stelt seks je een paar leuke vragen.

Ik las het.. wie snapt m?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ik denk dat wordt bedoeld. Dat het leuk is om eerst met seks te beginnen en dat veel mensen dat ook doen voordat ze verliefd op elkaar worden.

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik bedoel dat veel mensen eerst met seks beginnen, maar eigenlijk op zoek zijn naar liefde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat het, zo lang je de (ware) liefde nog niet hebt gevonden, toch heel leuk kan zijn om seks te hebben. Je hoeft dus niet per se van iemand te houden om er fijne seks mee te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je hier veel interpretaties kan geven..
deze:
Dat de meeste mensen toevlucht zoeken tot seks en daardoor ware liefde mis lopen of kapot maken..
OF

Dat veel mensen eerst seks voor lust hebben en daarna pas liefde zoeken...