hoe weet je dat je opgewonden bent?

Ik was zeg maar bezig met mijn vriend en toen vroeg hij of ik opgewonden was. ik wist het niet, ik weet niet hoe dat voelt. ik durft dat niet te zeggen dus had ik nee gezegt.
dus mijn vroeg: hoe weet je dat je opgewonden bent?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik voelde wel wat, een heel fijn gevoel en wou ook dat hij doorging, was ik dan wel opgewonden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
53.3K
rebecca
13 jaar geleden
Ik denk dat je dan wel wat opgewonden was ja :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was in elk geval hard op weg om opgewonden te raken :-) Het wordt vanzelf meer en erger en fijner ;-)

Antwoorden (8)

Dat voel je gewoon,
je kan bv vochtig worden, verlangen dat hij doorgaat,
bv als hij je streelt of aanraakt en je vind het erg prettig dan word je daar opgewonden van.
als het je niks doet dan word je niet opgewonden.
je voelt het gewoon
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, bijna hetzelfde antwoord.. Helemaal mee eens :-) +
Wanneer je opgewonden bent wil je meer, geniet je extra, wordt je vagina vochtiger, voel je kriebels in je onderbuik, je krijgt het warmer, wilt aangeraakt worden...

Als je opgewonden bent hoef je niet na te denken of je het wel of niet bent, dan is er geen twijfel mogelijik. Dat voel je echt wel!

Toegevoegd na 10 minuten:
Naar aanleiding van je toevoeging.. Ja grote kans dat je dan opgewonden was. Je moet het gevoel nog gaan leren kennen. Geniet overal van en geniet van het prettige gevoel. Je gaat je gevoelens vanzelf herkennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Opgewonden zijn is een gevoel. Dus dat merk je wel als je dat bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij kon het misschien ook zien aan je borsten. Als jij opgewonden wordt, worden je tepels harder.
13 jaar geleden
Als je opgewonden bent , worden je tepels harder. En word je vochtiger , waarschijnlijk was je wel opgewonden.
Je vond het een fijn gevoel.
Dus ik denk dat je wel opgewonden was.
Hoe kan je zien dat je opgewonden bent? :

- Je word vochtiger.
- Je tepels worden harder.
- Je hebt meer zin in seks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je opgewonden raakt van wat je vriend doet, voel je dat zonder dat er zelfs maar twijfel over kan zijn. Je wilt dan boven alles dat hij doorgaat, méér, en voorál niet stopt. Je voelt je warm van binnen, en je hebt een enorm soort honger naar meer aangeraakt worden.

Als je niet weet hoe opgewonden voelt, ben je waarschijnlijk nog nooit echt heel opgewonden geweest. Je vond het fijn wat hij deed en wilde graag dat hij doorging, daarom kan het wel dat je opgewonden begon te raken.

Ik wil wel even wat rechtzetten wat door anderen geantwoord is. Opgewonden zijn is iets dat je voelt, niet iets dat je ziet als je naar je lichaam kijkt.

Een tepel die koud is, wordt ook hard, dat betekent niet dat je opgewonden bent. En zelfs de vagina van een vrouw die verkracht wordt, wordt vochtig, hoe vreselijk die vrouw het ook vindt. Dat betekent níét dat die vrouw eigenlijk toch opgewonden is.

Aan lichamelijke reacties alleen kun je dus niet merken of je wel of niet opgewonden bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst mijn complimenten, dat je Nee zei, omdat je dit niet zeker wist.
Er zijn al duidelijke antwoorden gegeven, maar wil je dit advies dan gelijk meegeven.
Geef ook aan, als je dingen niet fijn vind, wel fijn vind, stoppen of doorgaan, dan kan je samen namelijk heel erg opgewonden raken, en vinden jullie het allebei heel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top dat je niet deed alsof. En wat bedoel je met 'bezig met mijn vriend'? Het kan zijn dat je het niet opwindend vind om zijn erectie te zien of te voelen. Dat hebben meer vrouwen. Natuurlijk kun je hem aftrekken of pijen, maar dat je er zelf niet zo opgewonden van raakt, is niet heel gek. Dat is niet erg, hij doet waarschijnlijk ook veel voor jou. Vertel vooral wat je fijn vindt, dan komt de rest vanzelf.