weet iemand of er in het buitenland een botbeenmergpunctie word gedaan onder narcose en of de zorgverzekering dat betaal van uit het basis pakket.

mijn m protaiën (eiwitten ) stijgt in mijn bloed.
Ik trigger op behandelingen die niet onder narcose plaats vinden door omstandigheden (trauma's) uit het verleden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche

Het beste antwoord

even bellen met je zorgverzekeraar doet indd wonderen.
maar als er geen medische noodzaak is waarom het in het buitenland gebeuren zou moeten kun je erop rekenen dat het niet vergoed word.
als je de ingreep wakker niet durft kan je met je arts overleggen. vooral gezien de trauma's. bij mij gebeurt om die reden alles onder narcose.
ik hoop echt dat het je lukken gaat, er is niets zo erg als angst. succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even met je eigen zorgverzekeraar bellen, dan weet je het zo.