wordt je dik van het medicijn LEXAPRO ESCITALOPRAM?

iemand ervaring? Zou er om bekend staan weinig kans op gewichtstoename te hebben maar ik heb mn twijfels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
10.1K

Antwoorden (8)

Er wordt beweerd dat je meer trek krijgt om te gaan eten maar over het algemeen hoeft je er niet van bij te komen, ik spreek niet uit ervaring.

Zie ervaringen bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er 10 kg door aangekomen zonder echt meer eetlust te hebben gehad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op drugsforum staan ervaringen van gebruikers.
Gewoon even de naam intikken en er komen verschillende ervaringen aan bod.
Gezien de ervaringen valt de gewichtstoename erg mee.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel anti-depressiva hebben als bijwerking "GewichtsVERANDERING" en toe- of afname van eetlust. Zo ook met dit medicijn. Er is dus niet echt een eenduidig antwoord te geven. Helaas is het wel zo dat een gewichtsTOEname wat vaker voorkomt maar dat heeft dan meestal weer te maken met het feit dat je wat meer eetlust krijgt naarmate je je beter gaat voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees de bijsluiter!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik slik het ook maar ik val juist af
ik wordt er niet dikker van.
maar elk lichaam is anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een kans van 1 tot 10 % dat je gewichtstoename krijgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het farmaceutisch kompas staat dat lexapro escitalopram idd. gewichtstoename als bijwerking heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet ' heeft' maar ' KAN HEBBEN' met een kans van ten hoogste 10%. Lijkt misschien op het plegen van ontuchtige handelingen met mieren ik vind het een essentieel verschil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb je mooi gezegd.