Ga leuke dingen doen met vrienden en maak wat van je leven.
Je leeft maar 1 keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kom je vanzelf weer uit. Kijk maar even naar je bioritme wanneer dat is...

http://www.innerned.org/bioritmeberekenen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey; da's een goeie! +
Zorg op de eerste plaats voor een goede nachtrust.
Dan hertstelt je lichaam zich.
En goed en gezond eten op regelmatige tijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dit boekje raadplegen: In een wip uit je dip..!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek mensen op die rustig en liefdevol zijn, kortom waar je je bij thuis voelt zonder dat je jezelf hoeft te bewijzen.
Je hebt het nodig dat je gewaardeerd wordt om wie je bent en niet om wat je bent (kunt).Juist mensen die je ook kunnen aanvoelen ZONDER woorden helpen je uit de dip.
Een goed vriend (in) met een luisterend oor en een zonnig karakter (die zijn er) kunnen zalf voor je ziel zijn.
Je geeft niet aan hoe de dip ontstaan is.
Met het inzetten van het herfstweer echter hebben veel mensen even een dip modus.
Heb je lieve begrijpende (schoon)ouders (ook die zijn er meer dan je denkt) ga dan een lekkere kop koffie halen.
Doe geen drukke dingen en probeer niet door inspannende activiteiten de dip te maskeren.
Praat gerust over je dip, maar vermijd klagerigheid (zeurgedrag), straks ga je anders de tijdelijke neerslachtigheid koesteren (op een negatieve wijze aandacht vragen), wat je weinig begrip oplevert.
Heb je een lieve partner, masseer elkaar dan liefdevol rustig en uitgebreid en neem samen een lekken ontbijt.
Simpele raad die je kunnen helpen je positieve zijde te hervinden.
Het mooie van een dal is , dat je weer omhoog kunt en dan - tijdens het "klimmen "ook steeds meer gaat zien en ontdekken, ook over jezelf.
Weet je waardoor je dip veroorzaakt wordt, doe er dan wat aan. Dat geeft een zeer bevredigend gevoel, vluchten kan niet meer en levert minder dan niets op.
Succes en maak er vandaag wat moois van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker douchen en daarna met een vrolijk muziekje lekker tutten voor de spiegel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Focussen op de dingen die je leuk vond in het verleden, waar je vrolijk van wordt, jezelf even toestaan om die dip te hebben en kijken wat je er van kunt leren, hoe kun je dit een volgende keer anders doen, op reageren etc.

Als je er achter bent waarom je in een dip zit en wat je WEL wilt, kun je er naar toe werken en heb je weer motivatie om te bereiken wat je wilt.
Dat zorgt voor een andere focus (op dingen die je wel wilt) en daarbij behorende prettiger gevoel.

Heb je dit al eens eerder gehad?
Hoe ben je daar toen uit gekomen?
Heb je iemand in je omgeving die heel goed om kan gaan met tegenslagen of negatieve gevoelens? Kijk eens hoe zij/hij dat doet en probeer of het voor jou werkt.