Wat zijn de nieuwste therapieën?

Eerder had je bijv. familie-opstellingen en de helende reis. Wat is er nu allemaal aan nieuwe ontwikkelingen op dat gebied?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (1)

Hermiaanse Therapie is vernoemd naar de Griekse God Hermes. Het is een nieuwe vorm van spirituele psychotherapie. Werkelijke genezing komt tot stand wanneer het contact van de cliënt met zijn of haar Hoger Zelf hersteld is en de cliënt weer zicht heeft op de ontwikkelingsgang van zijn of haar Ziel door vele levens heen. Dat proberen Hermiaanse therapeuten met hun werk te realiseren.