Waarom voel ik irritatie wanneer iemand popcorn eet op een ongecontroleerde manier?

Als je bewijze van op een date gaat naar de bios, maar je je totaal niet kan concentreren op de film omdat de hand van jouw date constant in een bakje popcorn blijft gaan.

11 maanden geleden
in: Psyche

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk misofonie, dan heb je last van het geluid van mensen die eten en/of drinken.

Als het gaat om het feit dat iemand uit JOUW bakje popcorn pakt, dan vind je het niet fijn om te delen.
11 maanden geleden