hoe hou je ADHD onder controle?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Psyche
1.1K
tinus1969
2 jaar geleden
Wat zegt je behandelend arts of therapeut?
HeerVoldemort
2 jaar geleden
Waarom zou je dat willen? Wat bedoel je met "onder controle"?
Dat je aan het verwachtingspatroon van andere mensen voldoet?
Thecis
2 jaar geleden
@HeerVoldemort
Of wellicht dat je door de ADHD niet belemmerd wordt in je dagelijks leven? Het is namelijk best fijn als je in ieder geval een beetje kan functioneren in de maatschappij. Misschien dat iemand het daarom zou willen...
HeerVoldemort
2 jaar geleden
Daarom mijn vraag.

Antwoorden (1)

Met medicatie en regelmatige controle door een specialist.