Ik heb een type examen te doen aleen ben ik heel nerveus en zenuwachtig wat nu?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Psyche
1.3K

Antwoorden (3)

Je hebt vast goed geoefend, dus daar ligt het niet aan ;)
Verder, de wereld vergaat echt niet als je het niet haalt
en punt 3, eet een banaan, hielp bij de nichtjes ook heel goed toen ze hun rijexamen moesten doen, dus werkt voor een type examen vast ook wel
3 jaar geleden
Voor een examen gebruik ik altijd Valdispert. Twee dagen tevoren 3x daags 2. Daar wordt je niet suf van, maar het kalmeert.
Verkrijgbaar bij de drogist en de apotheek. Ik ben nog nooit ergens voor gezakt. :) SUCCES gewenst.
3 jaar geleden
Probeer iemand die je niet (goed) kent, maar een bekende van jou wel, te vragen met jou dat examen te oefenen. Een minder bekende kan hetzelfde gevoel geven van een examinator. Zoveel mogelijk oefenen geeft je meer zelfvertrouwen. Je kunt het vast!!!