Hoe ziet vlinderen met de vingers eruit bij autisme?

Bij fladderen met de handen kan ik me nog wel iets voorstellen, maar een vaak voorkomende handeling blijkt vlinderen met de vingers te zijn. Maar hoe ziet dat eruit?

8 jaar geleden
in: Psyche
3.6K
Ritsuka
8 jaar geleden
Ik ga vaak met de rand van de nagel van de duim op het midden van de nagel van mijn overige vingers tikken/wrijven. Of met iets als een rits of touwtje van jas/vest prutsen

Antwoorden (1)

Lastig om te beschrijven, maar ik heb een video gevonden waarop het duidelijk te zien is: https://www.youtube.com/watch?v=C_O8vyrSt0Q
Het ziet eruit alsof ze een kleine luchtharp aan het bespelen is.
Amadea