Kan je aan iemands oogopslag zien of deze persoon psychische problemen heeft of een drugsverleden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (1)

nee, dit is niet mogelijk, ook niet voor een psycholoog met 30-jaar ervaring. Het is wel mogelijk signalen op te pikken d.m.v. oogopslag/lichaamshouding/gebruiken/bewegingen en zo een algemeen beeld te krijgen van een persoon, maar specifieke dingen zoals drugverleden is niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt inderdaad wel dingen zien die er op kunnen duiden dat iemand drugs gebruikt of gebruikt heeft maar net wat je zegt moet men hier erg mee oppassen. Men heeft mij ook meerdere keren van drugsgebruik verdacht terwijl ik echt in mijn hele leven nog nooit drugs heb gebruikt!