Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik heb dwangneurose/ OCS/ OCD, hoe kom ik hoer vanaf?

Ik heb een dr. phil aflevering gezien over OCD en er waren twee mensen te gast die werden geholpen door middel van electro magnetische compulsen in de hersenen. Hierdoor zouden ze voor goed van hun OCD af zijn.

Dit is in Amerika, maar bestaat het ook al in Nederland en waar als het bestaat, want OCD is heeeeeeeeel irritant (op z'n zachts gezegd).

Weet jij het antwoord?

/2500

In Nederland heb je wel schoktherapie, dit word voornamelijk gebruikt door mensen met een depressie. Misschien kun je daar informeren of het ook helpt tegen OCD dwangneurose.

zoek op het internet maar eens naar iemand in jouw buurt die Touch of Matrix of Matrix Energetics praktiseert, die gaat jouw vast kunnen helpen!

Ik heb die aflevering ook gezien,denk dat ze in Amerika al wat verder zijn dan hier. Misschien zou je contact op kunnen nemen met dr Phil( via facebook of zijn website) en vragen of die behandeling ook in Nederland wordt toegepast.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100