Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste site om een oproep te plaatsen voor een hulpverlener vanuit de pgb ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Psyche
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je hebt twee soorten waar je in de pgb mee te maken hebt namelijk de wmo en de awbz. Hieronder een link voor het vinden van hulp via een van beide pgb mogelijkheden.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent me voor, Ron. Ik heb goede ervaringen met deze site, meer dan 50% van mijn vaste zorgverleners heb ik via die site gevonden, de anderen via-via. Bereid je trouwens wel goed voor, en zorg voor een goede sollicitatieprocedure zodat je prettige en betrouwbare zorgverleners kunt onderscheiden van mensen die het alleen voor het geld doen of niet goed weten waar ze aan beginnen.
Kijk eens op de site van Per Saldo
www.pgb.nl
(Lees meer...)
Bronnen:
11 jaar geleden
Je mag helemaal zelf iemand kiezen die jou het beste kan begeleiden bij jouw specifieke hulpvraag/behoefte. Het hoeft daarvoor niet iemand van een instantie te zijn. In de buurt van Den Bosch weet ik wellicht een paar goeie voor je!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding