Kun je van jezelf weten dat je schizoïde persoonlijkheidsstoornis heeft???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (2)

Je zou kunnen kijken wat de symptomen zijn en of je er vEel symptomen van hebt? Maar de beste oplossing is denk ik naar een psychiater gaan. Die kunnen het dan vaststellen en dan weet je het zeker! En kan je ook geholpen worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe weet je dit wel zelf maar als je twijfelt kun je op google de tekst "heb ik een schizoïde persoonlijkheidsstoornis " intypen mocht blijken dat je dit hebt zou ik zeker kontakt opnemen met je huisarts die je dan zeer waarschijnlijk zal doorverwijzen naar een deskundige.Als het niet zo blijkt te zijn zou ik je ook aanraden naar je huisarts te gaan om je problemen te bespreken! Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt en wens je veel sterkte!