Bestaat er een test ofzo waarmee je kan bepalen of je dyslexie hebt? En kan het zijn dat je er pas op je 17e achter komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (2)

Ja dit kan je op school aankaarten ik ken iemand die het er ook nu pas achterkomt terwijl ze 17 is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dit kan je gewoon op school aanvragen. Leg het voor bij je mentor,zij kunnen dit zo voor je regelen dat je een dyslectie-test kan gaan doen.
Ik denk dat je de test wel zelf moet betalen, in mijn tijd was dit 150 euro en ze hebben mij ook pas getest toen ik 16 was dus dat is geen probleem.
Succes!