Hoe kom je achter het huidige adres van een arts die in 1990 in een bepaalde straat in A'dam woonde en daar ook praktijk had ?

Kun je dat ergens opvragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de naam en adres en misschien zelfs de naam van praktijk weet kan je googlen.
Je zal wel ver komen met alleen de achternaam al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas heeft dit tot nog toe niets opgeleverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gemeentegids misschien?
In de gemeente waar ik woon, staan de adressen van alle huisartsen daarin. Of anders kun je 's kijken op:
http://www.gezond.amsterdam.nl/Secundair-menu/Sociale-Kaart-Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marjol31n,dit is een antwoord waard want dit is meer dan een reactie !

Het beste antwoord

Als je zijn naam nog weet, kom je waarschijnlijk een heel eind. Probeer het eens via de sites bij mijn bronnen. Ook zonder naam, maar wel met een plaats of postcode kun je zoeken.

Maar 1990 is wel lang geleden. De sites kennen natuurlijk alleen de huidige adresgegevens. Ik hoop dat je de naam weet, want een naam verandert meestal niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De wet op de BIG, de beroepen in de Individuele Gezondheidszorg, houdt een lijst bij van geregistreerde artsen. Je zou daar eens kunnen vragen of ze het adres van die arts weten.
http://www.zorgatlas.nl/thema-s/arbeidsmarkt/arbeidsmarkt-algemeen/geregistreerde-artsen-6-september-2006/

Toegevoegd na 4 minuten:
Het gaat om het adres van zijn werkplek, want persoonlijke gegevens zullen ze uiteraard niet geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de gemeente,huisvesting.Die kunnen je ook vertellen waar heen hij is verhuist.