Jazeker kan dat. Als je koste wat kost jouw doel wilt bereiken, dan kan alles wat jou daar vanaf wil brengen je onderuit halen. Hoe fanatieker jij bent, hoe kwetsbaarder je daardoor kunt worden. Soms is het verstandiger om je streven bij te stellen.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, als je doel haalbaar/reëel is en je er ook een goede termijn aan hebt zitten ( in 1 maand ongetraind een marathon lopen is niet reëel noch haalbaar).

Je kwetsbaar en toch vastberaden tot je doel richten is zeker haalbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind je zelf van niet dan?
wie bedoel je met 'een mens', je kunt alleen van en over en namens jezelf spreken hierin. Als jij denkt dat het niet kan, dan kan het ook niet in jou perceptie. En is het 'daar' dus ook niet mogelijk.
Ik zeg; alles kan, en doen.

;-)