zijn er pillen waarvan je gewoon wat vrolijker wordt zonder bijwerkingen?

of bestaan ze uberhaupt, lijkt me afentoe wel makkelijk :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
18K

Het beste antwoord

Misschien is het handig om eens lekker even naar buiten te gaan.
Even flink doorstappen en dat maakt je hoofd leeg, het maakt een stofje aan, wat goed voor je is, daar krijg je weer energie van en dan zie je alles ook weer van de vrolijke kant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, drugs pilletjes..
Er wordt wel serieus aan gewerkt, natuurlijk, maar voor men zover is..

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn pilletjes gemaakt van de valerius plant, geloof ik, die niet drugs zijn, of heel mild, en werken tegen lichte depressie aanvallen, zoals die je krijgt als je ongesteld moet worden en niet meer kan stoppen met huilen. Daarvoor moet je naar de huisarts gaan, die kan je een recept geven, kun je ze halen bij de apotheek. Deze pillen maken je niet vrolijker, je wordt een beetje afgestompt, maar het helpt heel goed tegen het huilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent meestal niet ZOMAAR niet vrolijk

als je duf en down bent door een bepaald vitamine of mineralen tekort en dus niet vrolijk help het nemen van de juiste vitamines/mineralen

maar als je sjago bent omdat je in de overgang bent helpt zo'n beetje vitamine pep natuurlijk niet, dan zijn je hormonen niet helemaal in balans.

en zo zijn er natuurlijk nog legio redenen om eens wat sipjes te zijn.

Als je niet vrolijk bent met ECHTE DUIDELIJKE reden helpt maar EEN ding: het probleem aanpakken

Als je ZOMAAR een dipje hebt is mijn tip niet neem een pil maar google rond (of haal een gids) met leuke vakantie bestemmingen en droom een uurtje weg (of doe iets anders waar JIJ lol in hebt)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakantiebestemmingen.....waar je vervolgens niet naar toe kan.
Daar zou ik nu super-sjachrijnig van worden. Maar die twee minnen snap ik niet. Ik doe er een plus bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd dat van een leuke vakantie bestemmingen snap ik ook niet. maar snap wel wat je bedoelt. gewoon een beetje weg dromen en fantaseren of gewoon ff iets leuks doen. afleiding dus. +je van mij er bij hoor ;)
amigo
12 jaar geleden
dank je, ik val door de mand, dat is natuurlijk gewoon mijn eigen hobby, daarom zette ik er op de valreep nog even bij: iets waar je zelfs blij van wordt
Er bestaan geen pillen waar je vrolijker van wordt zonder bijwerkingen. Er zijn natuurlijk wel middelen om vrolijker te worden, maar die hebben wel bijwerkingen. Zoals alcohol en drugs.

Verder zou je wat chocolade kunnen eten, daar schijnt iets in te zitten waar je wat vrolijker van wordt.

Sccs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, die bestaan niet.
(wonderen bestaan overigens ook niet) ;-)

overigens kan vrolijkheid een bijwerking van het leven zelf zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere pil heeft mogelijke bijwerkingen, ze bestaan dus niet.

Er zijn wel pillen die de grootste, koppige crimineel aan kan zetten tot vreemden knuffelen.
Die pillen zijn helaas illegaal (XTC), en kunnen bijwerkingen hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Serotonine pillem
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Er wordt gevraagd naar een middel zónder bijwerkingen.