Kan je marihuana gebruiken als je bi-polair bent en daar de medicijnen wellbutrin en seroquel voor/tegen gebruikt? Wie heeft hier enige ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche

Het beste antwoord

Marihuana is stemming versterkend dus absoluut geen juiste keuze. Op het moment dat je je goed voelt zou je dus een beter gevoel kunnen krijgen al kan het ook juist averechts werken. Op het moment dat je depressief bent kan de marihuana dat zo ernstig versterken dat je het leven echt niet meer aan kan.
Daarnaast kan marihuana gebruik leiden tot een psychose als je geestelijk al minder stabiel bent. En dat wil je echt niet mee maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geen ervaring maar ik zou het niet doen gezien kans op psychiatrische bijwerkingen van marihuana
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet doen! Bij een biplaire stoornis is er maar weinig voor nodig om uit balans te geraken.