Ik vind een jongen leuk die veel contacten heeft met heel veel meisjes, en vriendin zei, dan kan je het laten,, moet ik dan maar ook laten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou een jongen geen contacten met meisjes mogen hebben? Als 'ie er verder alleen maar vriendschappelijk mee omgaat...

Antwoorden (5)

Nee; Uiteindelijk zal een van de meisjes de leukste zijn. Waarom zou jij dat niet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee natuurlijk .
Als je iets wil moet je er voor gaan.
Kost wat kost.
12 jaar geleden
dat zou je eigenlijk alles meteen opgeven en dat zou zonde zijn. je moet er alleen maar voor zorgen dat hij aand8 aan jouw gaat besteden zodat hij in jouw geïnteresseerd raakt. meer niet. je hoeft hem dan alleen nog maar vast te houden.

niet vergeten: nooit geschoten is immers altijd mis ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, gewoon er voor gaan! En natuurlijk jezelf zijn :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil toch nog niet zeggen, dat hij de rest leuker zou vinden, je kunt nog zoveel meisjes toegevoegd hebben, wil niet zeggen dat hij met die meisjes echt iets wil hebben.

Dus ga ervoor.