bestaat er zoiets als anoniem advies/ervaring delen,maar dan 1 op1,dus zonder dat 100 mensen kunnen meelezen. Zie verdere toelichting.

Omdat er op dit moment nogal veel gaande is op allerlei gebieden,en ik last heb van de stemmingen(gevoelens verstoppen/depressief),was onder behandeling maar doordat deze niet meer echt aansloot op mijn behoefte moet die dus nu worden voortgezet door anderen,en moet ik nu 3 weken wachten.
Ik heb er moeite mee hiermee familie/vrienden te belasten.
Dan heb je op zo'n momenten eigenlijk behoefte aan iemand die goed kan"luisteren"(lezen),maar ook beetje psychologische raad en evt wat verstand van medicatie,meer een penvriendin,zonder dat je er emotioneel teveel betrokken bij bent,en dat je je hele verhaal niet meteen moeten plaatsen op internet,zodat je buren en heel de wereld mee kan lezen.
Nu kan ik wel allerlei forums af gaan,maar zoals ik al schreef ,het is het totaalplaatje waar ik nu last van heb.

Toegevoegd na 41 minuten:
HARSTIKKE BEDANKT,Biertje en Jannao ,zoiets bedoelde ik,ga mij die site een beter bestuderen,wat ik gauw las sprak mij aan,wist niet van hun bestaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche

Het beste antwoord

Ja hoor, dat bestaat. Kijk eens op de website van Sensoor, daar zitten vrijwilligers klaar om je te helpen met diverse problemen. Je kunt ze bereiken via email of telefoon, je kunt zelfs met ze chatten.

Succes hiermee, hopelijk heb je hier iets aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou Sensoor kunnen bellen. Die luisteren en geven raad.
(0900-0767 - 5 ct per minuut of regionaal tegen lokaal tarief- zie de website)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook op de website kijken van www.overspannen.nl/lotgenoten. Daar zitten veel mensen die misschien in hetzelfde schuitje zitten als jij.