Wie heeft er ervaringen met Referenced EEG?

Zowel positief als negatief.
En weet iemand een betrouwbaar adres hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche

Het beste antwoord

rEEG-onderzoek kan worden aangevraagd door uzelf of door de behandelend arts. Misschien kan je aan een betrouwbaar adres geraken via je huisarts.
Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar op de website hieronder kan je ervaringen lezen van anderen. Deze mensen zijn allemaal positief over Referenced EEG. Je kan zelf ook reageren of vragen stellen. Hopelijk heb je iets aan dit antwoord.

http://www.depressief.nl/lotgenoten/toonbericht.asp?M_ID=34172
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf deze therapie gevolgt en weet een betrouwbaar adres. Zij zijn de eerste van Nederland en lopen ver voor op de rest. Pas op voor slechte bedrijven die uit zijn op snel geld verdienen. Vraag of de gene die je behandeld in iedergeval een gz psycholoog is en een big registratie heeft. Zo kom je namelijk in aanmerking voor eventuele vergoeding van de zorg verzekering. Als je uit het noorden komt is Brain dynamics een aanrader.