borderline

een vriendin van mij verzint regelmatig dingen. En komt zo een beetje elke week met een verhaal dat ze een ander vriendje heeft. Ze snijdt zich en mijn vraag is of ik moet geloven of ze borderline heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche

Het beste antwoord

borderline kan je niet vaststellen kan wel maar dat kan pas als je over de 18 jaar bent zeg maar..ik denk dat zij dat niet is ze kan nu een test doen door een deskundige/psycholoog en dan een uitslag krijgen maar die is niet duidelijk omdat ze waarschijnlijk nog geen 18 jaar is..maar borderline staat voornamelijk bekent door de stemmingswisselingen..maar het kan ook een dip/depressiviteit zijn...probeer te laten zien dat je er voor haar bent maar zorg ervoor dat je niet te betrokken word zodat je er zelf helemaal in meegaat en de super word...succes en stekte!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kun je alleen geloven als dat ook door een deskundige is vastgesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus zal eerst de uitslag van de test afgewacht moeten worden.