Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Uit je werk eerst een eind lopen/fietsen/autorijden zodat je je gedachten kunt ordenen.
Voor langere termijn je werk onder de loep nemen: wat neem je mee naar huis en waarom. Kun je iets aan je werk veranderen of moet je van werk veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Even diep ademhalen wat drinken en het voor jezelf afsluiten bij mij werkt even mediteren erg goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je?

Als je baan teveel werk is om dat tijdens kantooruren te behappen, met je daarover praten met je leidinggevende. Die vinden het prima als je veel thuis doet. Af is af. Maar het is geen goede methode. Je hebt die vrije tijd na je werk nodig om je eigen privéleven te leiden en om je accu weer op te laden voor je volgende werkdag. Fris en energiek!

Met overwerk doe je alleen je baas een plezier. En da's nou toch ook niet nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het licht eraan wat voor werk je doet, als je bijv. in het ziekenhuis werkt, dan neem je je werk gauw mee naar huis omdat er nogal wat nare dingen meegemaakt worden. Het helpt ook om lekker eens over je werk te praten. Of eens rustig na te denken. Dan verwerk je het allemaal beter. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag ook pas dat ik te hard werkte toen het de verkeerde kant begon op te gaan. Ik zou zeggen, sla die fase over en zorg gelijk goed voor jezelf en maak afspraken met je leidinggevende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je papierwerk of gedachten van het werk meenemen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je aandacht te richten op je privéleven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding