Door blowen in een "droomwereld" kan dit?

Toen ik 13 was heb ik heel veel geblowd. Elke dag werd ik een beetje vaag in mijn hoofd wakker, maar gedurende de dag vorderde trok het wel weer weg, maar na een tijdje trok het niet meer weg en het is nooit meer weg getrokken. Kent iemand dit en hoe gaat het weg? Ben nu 33. Het lijkt of de wereld niet echt is, maar functioneer ik normaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je dat je nu ook nog blowt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik blow niet meer ben daar ongeveer na een paar jaar mee gaan minderen en nu blow ik sinds 7 jaar niet meer. Rook sinds 2004 niet en drink amper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@defora . Volgens mij hoeft dit niet negatief te zijn hoor. Heb je de film "the Matrix " wel eens gezien ?
Wie bewijst dat we niet allemaal in een "droomwereld" rond lopen ? Misschien ben je je tijd vooruit. Heb je wel eens lucide dromen ? Iets anders dat je opvalt in je waarneming van de wereld ? Heb je wel eens het gevoel alsof "iemand " over je schouder meekijkt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ben nog wel goed in het plannen en uitvoeren van plannen, maar heb wel concentratie problemen. Ik was er zelf ook al een beetje bang voor dat het blijvende schade is. Ik eet wel heel goed en gezond. Ik ben nu heel braaf zeg maar. Sporten doe ik helaas nog niet. Ik zal dit gaan doen. Misschien helpt het.
Ik heb niet het idee dat er iemand meekijkt en denk niet dat ik mijn tijd vooruit ben. Zou niet willen dat iemand dit in de toekomst krijgt in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een regressietherapeut heb ik nog nooit bezocht.
ik zal eens contact opnemen met iemand. hartelijk bedankt voor uw reactie.

Het beste antwoord

Vanaf rond je 12e tot en met je 18e heb je niet alleen te maken met een lichamelijke groeispurt, maar ook met een geestelijke. In deze periode vinden belangrijke veranderingen plaats in je hersenen en daarmee ook de manier waarop jij de rest van je leven de wereld zal ervaren.
Blowen in deze cruciale periode kan dus ook schade opleveren (in jouw geval een enigszins scheef beeld van de werkelijkheid), waar je je hele leven mee te maken zult hebben.
Gezonder leven kan enige schade opheffen, maar helaas zal sommige schade blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uit de reacties haal ik uit dat je 7 jaar geleden bent gestopt. Dus je hebt 14 jaar geblowd. Dus kennelijk is 7 jaar te kort voor je lichaam om te zichzelf te genezen voor alles wat je hem hebt aangedaan.

Ga eens sporten, vers eten koken. Help je lichaam eens extra om zichzelf te kunnen genezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je beschrijft klinkt alsof je vanaf een bepaald moment constant in trance bent gebleven. Misschien was er rond je 13de wel een goede reden om in die toestand te willen zijn, en ben je - afgezien van mogelijke fysieke beschadigingen - in dat besluit blijven "hangen".

Op dit moment ervaar je deze toestand in elk geval als hinderlijk en wilt "uit trance". Je zou met deze vraagstelling bijvoorbeeld naar een regressietherapeut kunnen gaan.