Wat kun je doen tegen misselijkheid bij overgang van alleen harde lenzen naar lenzen en bril?

Ik zit compleet misselijk en draaierig op de bank met bril op. Lenzen is niets aan de hand. Is nu al 3 dagen aan de gang. Linkerglas geen centje pijn, maar rechts....

4 jaar geleden
in: Optiek
2.1K

Antwoorden (1)

Teruggaan naar de opticien om te laten controleren of er wellicht een fout gemaakt is bij de aanmaak van dat rechter brillenglas. Dat is namelijk niet geheel onmogelijk.
Amadea