Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik kleurlenzen op sterkte?

Ik wil voor Halloween graag crazy lenzen.
Helemaal wit, of rood bijvoorbeeld.
Waar kan ik dit soort lenzen vinden met sterkte?
Er zijn genoeg sites maar daar vind ik ze erg duur. Wil er max €20,- voor betalen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Optiek
3.8K
Amadea
8 jaar geleden
Het zijn wel je ogen, hè?! Als jij speciale lenzen wilt dan moet je goede lenzen nemen en die zijn nou eenmaal duur.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op deze website zijn ze voor €39,95 op sterkte: http://www.beautylenzen.nl/Crazy-Op-Sterkte.html
Ze zijn wel goedkoper te vinden, maar dat zijn gewone kleurlenzen, zonder sterkte.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor €20 euro op sterkte gaat je niet lukken.

Ik las wel iets online dat je normale lenzen indoet en daar dan gekleurde lenzen overheen draagt, maar ik weet niet hoe gezond dat is en of het wel prettig draagt.
Ik meld het even, maar is dus wel op eigen risico.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
hier kun je Witten lenzen kopen voor 19,95 maar dan moet je wel opschieten want het is een aktie. de link staat hieronder. je kunt dit ook makkelijk zelf doen door het te googelen en dan afbeeldingen en dan naar de website te gaan en kijken of zo te koop zijn, niet duur zijn en of ze het goede merk hebben. het merk is :'Vassen lens'

Toegevoegd na 2 minuten:
en je kunt er nog véél meer kleuren kiezen en waarschijnlijk ook rood :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
dat is niet op sterkte volgens mij
Er zijn kleurlenzen op sterkte van Freshlook en ook van Air Optix, dit zijn de bekende merken. Ik zou zeker niet alleen op de prijs kijken, je hebt het wel over de gezondheid van je ogen en zal niet zomaar goedkope lenzen in je ogen doen.
Je kan hier http://lenzen-vergelijken.nl/kleurlenzen-op-sterkte eenvoudig kijken waar ze online het goedkoopste zijn en op die mannieer besparen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb ooit kleurlezen gekocht bij kawaeyes.nl. Ik vond het wel belangrijk dat een CE keurmerk hadden, dat had mijn opticien doorgegeven. Ze hebben maar 3 soorten, maar het zijn wel jaarlenzen. Dus ik heb ze nu zowel met 2 maar halloween en carnaval ingehad en zitten prima.
Link is : Https://kawaeyes.nl
(Lees meer...)
Toegevoegd op 31 oktober 2019 11:49: tekst
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding