Kan je lenzen kopen in elke Specsavers vestiging?

Kan je in elke vestiging lenzen kopen? Ook al sta je niet 'geregistreerd' in hun systeem. De lenzen die ik gebruik hebben ze niet op voorraad waar ik altijd naar toe ga, dus vraag ik m eaf of je ergens anders gewoon lenzen kan kopen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Optiek

Antwoorden (1)

Een keer moet de eerste keer zijn dat je in een systeem komt, dus ja je kunt daar gewoon naar toe gaan. Maar alle kans dat zij de lenzen ook niet op voorraad hebben.