Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als er geen hou vast is om een lens in te planten in je oog en wordt aangeraden om een gekleurde lens te gebruiken ( daglens )tot hoe ver is het goed?

ik had vorig jaar in december een vishaak in me oog gehad dat dwars door me pupil en me lens binnen was. tijdens de operatie moest de dokter een deel van de iris weghalen en heb 6 hechtingen op me cornea. nu kan er geen lens ingeplant worden voor mij en ik kan door de hechtingen geen harde lens gebruiken. mijn net vlies is goed , mij is aangeraden om een gekleurde daglens te gebruiken. tot hoe ver is het goed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek
935
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat erg voor je,kun je dan toch nog zien met dat oog?Lossen de hechtingen op een gegeven moment niet op? Helaas snap ik je vraag niet goed,kun je proberen iets duidelijker te omschrijven wat je bedoeld?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat hoeft geen probleem te zijn, vraag gewoon een proefsetje aan(als je laat inmeten, krijg je sowieso ong. 5 paar mee, om te testen) Kan je ze zonder irritatie, goed dragen, dan gewoon doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding