Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zie lichte vlekjes/puntjes (als ik erop let) ook wel troebel in oogvocht genoemd. Kan ik dan nog wel een ooglasering ondergaan?

Meer info: http://www.oogartsen.nl/oogartsen/glasvocht_netvlies/troebelingen_vlekken_flitsen/

Veel mensen zouden het moeten hebben (naarmate ze ouder worden, maar ik ben 25).
Ik ben nu brildragend en heb een vooronderzoek gepland staan voor een ooglasering, maar dit duurt nog even.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek
884

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Volgens mij worden dat 'mouches' genoemd en heeft iedereen die, dus ze zullen wel geen bezwaar opleveren voor ooglaseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat toch in jouw link dat het een onschuldige aandoening is?

Welnu, dan kan een leek echt niet bepalen hoe dat in jouw geval is.
Wij kennen jou niet, zijn geen oogarts, doen niet aan laserbehandeling, stellen geen diagnoses.

Je zult een echt onderzoek moeten afwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@momopoyolo Vraagje,waarom geef je antwoord als je zegt dat "wij"er geen antwoord op kunnen geven?
Je hebt zelf al zien staan dat het geen kwaad kan, ik wil er nog aan toevoegen dat je voordat je gelaserd wordt een zeer uitgebreid onderzoek krijgt en ze gaan alleen laseren als het absoluut geen kwaad kan.
Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken!
Zelf heb ik ca 6jaar geleden mijn ogen laten laseren en ik ben er nog elke dag heel blij mee!

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding