weet iemand hoe die aan zijn bril is gekomen en geen nep brillen? (met sterkte hé)

Ik wil heel graag nerdglasses! maar hoe kom je aan brillen met sterkte??? ik wil geen nep brillen. Weet iemand hoe hij of zij is gekomen aan brillen met sterkte?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1.6K
Ritsuka
12 jaar geleden
Je wil dus wel hipsterglasses? Oh nee...

Antwoorden (6)

Deze mensen hebben geen sterkte, te koop bij de feestwinkel of in zo'n modezaak.

Toegevoegd na 53 seconden:
Ik las je te snel, in elke brillenzaak heb je ze wel (ik heb er ook voor gekozen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wil ik juist niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat is zonder sterkte hé
Ritsuka
12 jaar geleden
Je kunt gewoon een los montuur kopen daar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb met sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat dat beter is voor MIJN ogen. Als jouw ogen goed zijn.. Waarom wil je je dan je ogen verzieken door een bril te nemen met sterkte?
De goede opticiens hebben wel nerd brillen met sterkte. Denk aan eyewish en het huis etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar mijn ogen zijn perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft in je post dat je een bril met sterkte nodig hebt ;). Maar volgens mij kan je ook glazen krijgen zonder sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe bedoel je post
Ritsuka
12 jaar geleden
Je wilt een bril met sterkte terwijl je ogen goed zijn, waarom? Zo maak je je ogen kapot en krijg je de hele dag hoofdpijn omdat je ogen proberen scherp te stellen.
ga naar de opticien en leg je wens voor, een slechte opticien zal je wel willen helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoezo een slechte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaan ze mij dan niet raar vinden? en mijn zus is opticien, ten minste ze studeert. En zij wilt niet dat ik een bril krijg.
Ritsuka
12 jaar geleden
Oh wacht, ik snap het al crea :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft je zus wel gelijk in. Het is niet goed voor je ogen om een bril met sterkte te dragen als je die niet nodig hebt. Waarom wil je dat eigenlijk? Kun je misschien toch beter een bril zonder sterkte dragen. Die kun je bijvoorbeeld bij deze winkel: http://www.brillenkampioen.nl/nerd-brillen-retro-brillen/alle-retro-brillen/ bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een goede opticien verkoopt hoop ik geen bril met sterkte aan iemand die dat niet nodig heeft, vandaar een slechte opticien
Sorry hoor, maar waarom zou je met goede ogen een bril met sterkte willen? Om zo snel mogelijk écht een bril met sterkte nodig te hebben? Man, da's hartstikke slecht voor je ogen, om nog maar te zwijgen van wat er gebeurt als je actief aan het verkeer deelneemt!
Het moet dan wel een héle slechte opticien zijn die je daaraan helpt! Je kan ver gaan voor de mode, maar dit is echt absurd!
Neem gewoon een bril met normale glazen, dan zeg je tegen je vrienden dat ze heel speciaal geslepen zijn, zodat je minder "hoofdpijn" hebt of zo...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb er zelf ook zo een bij de pearl vandaan, denk dat verder elke opticien ze heeft hoor

Toegevoegd na 26 minuten:
heb uiteraard gewoon de sterkte die ik normaal ook heb:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Vraagsteller heeft geen bril nodig, gewoon goede ogen, maar wil om de 1 of andere vreemde reden een bril met sterkte hebbrn.
je laat gewoon je ogen meten , bijna iedereen heeft wel een minimale afwijking . En geloof me ,er zijn zat mensen met een plano , is vensterglas, glas in hun bril. Ik verkoop er zeker wel en paar per maand. Bij mijn bedrijf betaal je niks extra voor sterkte of niet , en we kunnen vaak een gedeelte declareren voor je bij je zorgverzekering .
grt Marc