weet iemand hoe die aan zijn bril is gekomen en geen nep brillen? (met sterkte hé)

Ik wil heel graag nerdglasses! maar hoe kom je aan brillen met sterkte??? ik wil geen nep brillen. Weet iemand hoe hij of zij is gekomen aan brillen met sterkte?

Weet jij het antwoord?

/2500

Deze mensen hebben geen sterkte, te koop bij de feestwinkel of in zo'n modezaak. Toegevoegd na 53 seconden: Ik las je te snel, in elke brillenzaak heb je ze wel (ik heb er ook voor gekozen.)

De goede opticiens hebben wel nerd brillen met sterkte. Denk aan eyewish en het huis etc.

ga naar de opticien en leg je wens voor, een slechte opticien zal je wel willen helpen

Sorry hoor, maar waarom zou je met goede ogen een bril met sterkte willen? Om zo snel mogelijk écht een bril met sterkte nodig te hebben? Man, da's hartstikke slecht voor je ogen, om nog maar te zwijgen van wat er gebeurt als je actief aan het verkeer deelneemt! Het moet dan wel een héle slechte opticien zijn die je daaraan helpt! Je kan ver gaan voor de mode, maar dit is echt absurd! Neem gewoon een bril met normale glazen, dan zeg je tegen je vrienden dat ze heel speciaal geslepen zijn, zodat je minder "hoofdpijn" hebt of zo...

heb er zelf ook zo een bij de pearl vandaan, denk dat verder elke opticien ze heeft hoor Toegevoegd na 26 minuten: heb uiteraard gewoon de sterkte die ik normaal ook heb:)

je laat gewoon je ogen meten , bijna iedereen heeft wel een minimale afwijking . En geloof me ,er zijn zat mensen met een plano , is vensterglas, glas in hun bril. Ik verkoop er zeker wel en paar per maand. Bij mijn bedrijf betaal je niks extra voor sterkte of niet , en we kunnen vaak een gedeelte declareren voor je bij je zorgverzekering . grt Marc

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100