Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat houd dit in U betaalt niets voor de eerste periode contactlenzen, wel betaalt u € 35,- aanpaskosten. wanneer moet ik dit betalen?? kijk de link.

http://www.pearle.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/org-nl_pearle-Site/nl_NL/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse;pgid=f99kSwq0j_9SR0cyFzsRHJoF0000YAwCZycr;sid=4CJFa-_iPwpEa6HXS6FOW-zoKnTQFSW0dVw=?CatalogCategoryID=GP0KAzALJiAAAAEs1S5qQ9Bw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij is dat een eenmalige kost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je contactlenzen worden je aangemeten.
Ze meten oogbollingen, sterktes etc.
Hier zijn uiteraard kosten aan verbonden, eenmalig moet je hiervoor dus 35 Euro betalen.

Het eerste setje lenzen is dan dus gratis. Daarna kun je voor volgende periodes gewoon weer bijbestellen bij Pearle, ze hebben dan je gegevens al, dus een tweede keer aanpaskosten hoef je niet te betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je de eerste periode niks hoeft te betalen, tenzij je een andere sterkte wil of als er iets anders veranderd moet worden en dat je dan 35 euro betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Rezzzyyy,

Hetgeen C4th aangeeft is correct.

Er wordt € 35,- berekend voor de aanpassing die wordt gedaan. Op basis van deze uitvoerige meting wordt een setje proeflenzen meegegeven en vindt er na 1 á 2 weken een controle plaats om te bekijken of de lenzen goed aansluiten. Mocht dit niet het geval zijn dan kan er nog een setje proeflenzen van een ander type worden meegegeven om uit te proberen en wordt hier wederom na 1 á 2 weken een controle op uitgevoerd.

Op deze manier trachten wij de voor jou meest geschikte contactlens te vinden, zonder je 'op kosten te jagen'.

gr,

Linda
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding