Wat voor injectie krijgt een patiënt als die niet wilt mee werken met het ambulancepersoneel?

Ff kort: ik zit opgenomen in een instelling, ik had een overdosis paracetamol genomen en was weg gelopen. Het persooneel heeft me in bedwang gehouden (ik was aggresief en kon niet meer rustig worden) en toen kwam de ambulance aan en hebben ze me een injectie gegeven, waardoor ik rustig werd. Ik werd er heel suf van en kon uiteindelijk niet meer zelf staan. Ik vroeg me dus af wat voor injectie dit was? Extra informatie: ik kreeg de injectie in m'n bil

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Een patiënt krijgt een injectie met een kalmerend middel. Door zijn sterke en zeer snelle inwerking wordt midazolam vaak toegepast.
SimonV