als amitriptyline niet werkt tegen chronische pijn bij een dosering van 150 mg per dag wat dan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
tinus1969
4 jaar geleden
Wat is de oorzaak van de pijn?

Antwoorden (1)

Direct nadat je start met het slikken van amitriptyline zal je nog geen verbetering merken, dit kan enkele weken duren. De meeste mensen die amitriptyline gebruiken tegen zenuwpijn merken na één week verbetering.
De huisarts kan inschatten of het gebruik van amitriptyline in jouw geval stopgezet moet worden en eventueel vervangen door een ander middel. Het gebeurt vaker, dat mensen op een bepaald middel niet reageren en op een alternatief wel.
DUS: Ga naar de huisarts