De werkzame stof hierin is oxcarbazepine.

Je kunt niet zomaar stoppen. Dat moet altijd in overleg met de arts gebeuren!! De dosering moet namelijk langzaam worden afgebouwd, om ernstige problemen te voorkomen, zoals hevige epileptische aanvallen. Dit afbouwen kan maanden duren.

Moet je stoppen vanwege overgevoeligheid of ernstige bijwerkingen, dan zal de arts hier rekening mee houden.

Ook als je een ander epilepsiemiddel gaat gebruiken, mag je niet in één keer met dit middel stoppen. Ook in dat geval moet de dosering langzaam worden afgebouwd.
Afbouw dient in goed overleg met de arts!
6 jaar geleden
Poet
6 jaar geleden
Dank, Conqie :)