Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Krijg je opnieuw last van de bijwerkingen als je de dosis bupropion verhoogt van 150 mg naar 300 mg?

Toegevoegd na 38 minuten:
Het is met de arts samen besproken en het is voor de behandeling tegen depressie. De bijwerkingen van 150 mg had ik nihil last van en merkte wel positief verschil. Om dat door te zetten hebben we besloten naar 300 mg te gaan, maar merk nu (opnieuw) bijwerkingen en deze x heftiger.

Weet jij het antwoord?

/2500

Jazeker wel. Ik heb geen bron maar weet het uit eigen ervaring. Ik ben jaren geleden met behulp van Bupropion gestopt met roken. Ik ben gestopt toen met 2x daags nemen. Juist door de bijwerkingen. (Alles in overleg met mijn huisarts natuurlijk.). Die werden voor mij te erg. 1x daags werkt ook prima alleen aan het einde van de dag ietsje minder . Overleg sowieso met je arts die dit medicijn heeft voorgeschreven. Niet iedereen kan zomaar de dosis verhogen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100