Is het wel verstandig een tattoo te zetten tijdens een hormoonbehandeling?

Ik volg nu na mijn operatie een hormoonbehandeling met inspuitingen van 3maand die de menopauze nabootst, ik heb al meer dan een jaar een afspraak voor een tattoo, die is nu binnen 4maanden. Is dat wel verstandig? Zal mijn lichaam niet anders reageren? Verplaats ik de afspraak beter?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heeft de behandeling invloed op je huid?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, natuurlijk, nimmer meer te verwijderen en de invloed in de Eeuwigheid is een disaster, waarvan niemand ook maar enig idee heeft, donot do it ever, laat uw huis gaaf zoals u uw lijf ontvangen heeft!

Antwoorden (1)

Nee, natuurlijk niet. Een tattoo zetten doe je niet met je verstand, maar een tattoo is een gevoelskwestie. Ik heb mijn huid gekregen als bescherming niet als prentenboek.